فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
روابط عمومی اعلام کرد:

تغییر ریاست سازمان میراث‌فرهنگی تکذیب شد

تعداد تغییر و تحولات مدیریتی در آخرین روزهای دولت دهم به قدری زیاد بوده که در این میان خبرهایی از تغییر ریاست سازمان میراث‌فرهنگی به‌گوش می‌رسد. این درحالی است که مدیر روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، تمامی اخباری که حول جابجایی ریاست سازمان میراث‌فرهنگی چرخ می‌زند را تکذیب کرده و معتقد است، تغییر مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی در شرایط فعلی به‌هیچ وجه صحت ندارد.

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ‌گروه میراث‌فرهنگی ـ چند روز بیشتر به پایان دولت دهم باقی نمانده که خبر از جابجایی و تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف مدیریتی شنیده می‌شود. در این میان خبرهایی از سازمان میراث‌فرهنگی و جابجایی مدیریت آن شنیده شده‌است.
 
چنانچه بسیاری از کارمندان این سازمان در تماس تلفنی با خبرگزاری میراث‌فرهنگی از تغییر مدیریت "محمدشریف ملک‌زاده" در صبح امروز (پنجم مرداد) خبر دادند.
 
«سالومه پوریامین» مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی اما هر گونه تغییر و تحولات مدیریتی سازمان میراث‌فرهنگی را تکذیب می‌کند.
 
این مسئول معتقد است، «تااین لحظه هیچ خبری از جابجایی مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی شنیده نشده است و تمام اخباری که پیرامون تغییر و جابجایی ریاست سازمان گفته می‌شود شایعه‌ای بیش نیست».
 
با این حال، سازمان و ارگان‌های مختلف در آخرین روزهای دولت دهم با عزل و نصب و جابجایی مدیریتی مواجه هستند. اتفاقی که در سازمان میراث‌فرهنگی بر سر زبان‌ها جاری است اما مدیر روابط عمومی آن به رد هرگونه خبری مبنی بر جابجایی ریاست سازمان می‌پردازد.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.